måndag, november 13, 2006

Så trött så trött

Är verkligen helt slut nu för tiden! Tyra som sover halvtaskigt och vaknar tidigt och så allt som far runt i huvudet nu med hus, besiktning mm. När Saga var liten kunde jag iaf sova en stund med henne på dagen men nu går ju inte det. Eller går gör det ju när Saga är på dagis, men då är jag inte trött :) När det är dags att hämta Saga före 14, då börjar jag gäspa! *suck* Jag går inte och lägger mig sent heller, senast 22.
Jaja, sova får man väl göra när barnen flyttat hemifrån *S*

Imorgon ska jag iaf till Ikea med några mammor, det ska bli skitkul! Ska kolla in lite nya möbler till huset :)

Förra veckan var det fotografering och det blev en bild faktiskt, hoppas de kommer före jul!

Måste ju berätta att Tyra invigde lära-gå-vagnen idag! Så nu knatar hon omkring med den, tills det tar stopp förstås...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meeen flicka lilla, sov ordentligt!! =) SKöt om dej o ha de så bra. Kram från norr

Anonym sa...

Har du somnat nu eller?? Ingen uppdatering på lääänge! =) Gravid?? ;) Kram från norr