onsdag, oktober 18, 2006

Fullspäckat schema...


Ja vart tar dagarna vägen? Jag har verkligen fullt upp nu för tiden. I måndags träffade vi Lova och Angelika, lika trevligt som alltid. Vi hann tyvärr inte leka så mycket eftersom vår bil var död när jag försökte starta den på morgonen. Richard kom hem och startade bilen så vi kunde åka iväg inte alltför försenade trots allt. Sen tog vi lunch på McDonalds :)


Igår var det väl rätt lugnt ioförsig, åkte en sväng till Myrorna och hittade en bok med mönster på barnkläder från 1984 för 20:-! Supertuffa kläder :)

Idag träffade jag Anna och Teresa med småttingar i Haninge C. Hittade en julklapp till Saga, en Barbiebil med lite tillbehör, halva priset på BR! Sen åkte jag med A och T till Tyggrottan och där köpte jag svart velour, oxå för halva priset, 1 m för 60:-. Så nu har jag suttit o sytt byxor till Tyra. Tyvärr så sover hon ju nu så jag kan inte prova dem på henne, men så här ser de ut:



Imorgon ska jag träffa Angelika inne i stan, har inte varit inne på hur länge som helst så det ska bli riktigt kul! Det är ju så sällan vi ses och särskillt utan barnen. Ja, Tyra följer ju med såklart...


På fredag kommer barnbidraget så då ska vi tillFarsta C och hoppas att Windstoppern inte är slut på POP. Saga ska få nya trosor, hon har vuxit ur hälften av sina nu och så ska Saga köpa present till Love från dagis, hon ska ha kalas på Lekslottet på fredag em/kväll.

På Lördag har R fått äran att välja: Storstädning eller Hem- o Villamässan :)

På söndag är det husvisning igen. Vi var aldrig på visning i helgen som var, jag hade kollat fel, visningen på det intressanta huset är nupå söndag.

Och så avslutar vi med en scrap-sida :

Måste ju berätta att Tyra ställde sig upp helt själv i helgen! Första gången mot pallen i badrummet och dagen efter ställde hon sig mot nedersta trappsteget i trappen. Min sötnos :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå du är aktiv du! =)
Snygga byxor. Lycka till med husletandet nu! Kram fr norr