onsdag, augusti 16, 2006

Nu sitter jag här vid datorn och slappar lite, Tyra sover i vagnen där uppe men hon lär väl vakna snart...
Jag har precis lagt in mina första auktioner på Tradera. Det är mammakläderna som ska bort nu för de verkar inte behövas något mer :)

Saga är på dagis, hon älskar verkligen dagis! Förra veckan var första efter sommarlovet men då var de på ett annat dagis ihopslagna med andra barn. Igår var första dagen på "sitt" dagis med 3 (!) nya barnskötare och 1 av de gamla. De har fått en manlig barnskötare som heter Robin och som vann Sagas hjärta och fick äran att sitta brevid henne på lunchen, sötungen :)

Igår gjorde vi fotavtryck med trolldeg och gips, de har inte torkat än men jag hoppas de blir bra. Jag gjorde ju fotavtryck på Sagas fot när hon var 3v men det gjorde jag inte på Tyra, stackarn. Sen gjorde jag vid 6 mån på Saga också och Tyra är ju snart 6 mån så igår äntligen blev det av. Saga fick också göra ett avtryck.

Ikväll blir det till att skruva ihop nya bänken som ska stå under vägg-tvn och tv-skåpet som vi har nu ska säljas. Tvn får vi på fredag. Richards påhitt såklart... :)

Inga kommentarer: