lördag, april 12, 2008

Jaha, det var visst ett tag sen sist....

I brist på snö får man ha fantasi

Tyras rum

Sagas skrivbord (vårt gamla databord)


Tyra leker på altan men vill gärna kolla vad mamma gör...



Ja nu var det länge sen jag skrev, tiden räcker inte riktigt till men kanske kanske ska jag skärpa mig. Börjar känna att jag tar mig ur den där tråkiga vinterdvalan.
Här hemma har inte så mycket hänt sen sist tror jag, barnens rum är så gott som klara, bara de där listerna som aldrig verkar komma på plats :)
Nytt köksbord har vi som vi ska försöka olja imorgon...

Jag har börjat på nytt jobb, jag blev uppringd av min fd chef som frågade om jag ville jobba hos henne, och dessutom ta hand om lite administrativt arbete. Jobbet är på ett korttidshem för förståndshandikappade barn. Nu har jag dessutom fått reda på att hon vill göra mig till gruppchef :) Och så jobbar jag bara var 4:e helg! Toppenjobb!!! Men det är många att lära känna :)

Barnen växer så det knakar. De leker väldigt bra tillsmmans men bråkar oxå såklart. Ibland triggar de varandra så otroligt att jag blir helt knäpp på dem! Tur att vädret är bättre så man kan släppa ut odjuren när de blir för vilda!









2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej! Kul med en liten uppdatering från er vad mysigt det ser ut att vara hos er

Ann sa...

Hoppas ni har haft en härlig sommar! Kul med nytt jobb! Grattis!!!