torsdag, mars 01, 2007

Tyra 1 år

Igår fyllde vår lilla vilde 1 år!
Hon fick maraccas, en mössa och 2 böcker av oss. På kvällen kom mormor och morfar på fika, jag gjorde tårta och Saga gjorde chokladbollar rullade i strössel :) Av morbror Tommy fick hon en jättefin nalle, av mormor o morfar fick hon kläder (de fick jag byta idag för de var alldeles för stora) och så ska hon få en gungställning när det blir lite mer säsong för det.

Maraccasen var stora favoriten under dagen och även nallen blev mycket kramad under kvällen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Lill Tjejjen i efterskott! Vad bra att du är vild så du håller igång morsan! ;) Ha de bra i vårsolen, kramar från norr!

~Karin~ sa...

Åh, Tyra ser ut att gilla maraccassarna lika mkt som Ebba! Massor med rassel-skrammel här hemma nu *ler*

Duuuuuuuu..den där tårtan såg smarrig ut!

Krya på sig till Tyra!

*kraaaam*

~Karin~ sa...

Hallihallå!
Nu är jag här igen *ler*

Ja, nästa vecka låter toppen! Jag har prelbokat lunch här på tisd eller onsd med annelie och anna...vore kul om du och tyra också kan komma då :)

Nu är jag inte längre 4-vagnsägare..den röda city eliten har flyttat från oss...tyckte det var dags *s*

kraaaaaaaam /K