tisdag, oktober 10, 2006

Ny Hobby!

I söndags var jag på kurs på Papprika, scrapbooking för nybörjare. Ååå så kul och ååå vad dyrt det här kommer bli, tur att det är jul snart ;)


Lägger upp mina första sidor, tyvärr så blev inte sidorna så bra när jag fotade dem men det får duga, de går inte in i scannern :)







Igår var vi i rådsparken på eftermiddagen. Träffade en mamma jag lärt känna via nätet och hennes söner, 3½ år och 8 mån. Toppenväder var det oxå fast ganska kallt, särskillt i skuggan *brr* Men det är ganska skönt att hösten äntligen är här, så man får bylsa på sig lite. Några bilder från igår:



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Fina "scrapingar", har oxå funderat att prova på men de har stannat vid funderingar! =)
Härliga höstbilder på tjejerna, vad tyra blivit stor!!
Sköt om er, Kramar från norr

Diana sa...

Vad kul med fler anhängare till scrapbookingen :) Så fina sidor du gjort! Hoppas skaparglädjen håller i sig.

Sofia sa...

Välkommen ner i scrapträsket, nu är du fast...och dyrt blir det jag vet. Själv har jag inte gått någon kurs utan scrappat på med hjälp av olika forum som tex scrappiz.se

~Karin~ sa...

Hallo darling!!
Har du varit på kurs på Papprika utan å berätta för mig ;-) Då kommmer du hem till mig o pysslar efter flytt o så sen då? Tyra o Ebba kan leka runt själva då ju *ler*

Nu ska jag ta o läsa lite mer i din blogg samtidigt som jag kollar så inte Elias bankar Ebba i skallen med bandyklubban....han har ju varit hemma förkyld i två dagar nu...gissa om han klättrar på väggarna?! *pust*

Hoppas vi ses imorn!!!

*kraaaaaaaaaaaaaaaaam /K*