onsdag, september 13, 2006

Idag är jag döv, Tyra har en röst som skör genom stål. Lunchade med Karin i Farsta idag och Tyra hördes över hela centrum tror jag :)

Sen hämtade jag Saga somåterigen fick frispel och var helt hysterisk. Jag och Tyra satt på en liten gräsplätt brevid parkeringen medan Saga avreagerade sig. Efter nån halvtimma var hon klar och hon kom glatt o käkade lite gräs med Tyra.
Vi kan inte fortsätta så här! Imorgon ska jag säga till dagis att de ska förbereda henne på att jag snart kommer. Det är där allt hänger, hon vill inte gå he från dagis...
Skönt att Richard har sånt tålamod med henne och att han tar nattningen.

Imorgon ska jag in till stan med en kompis o fika, ska bli kul. Har inte varit inne i stan på bra länge :) Synd bara att man typ e pank...

Inga kommentarer: