söndag, september 24, 2006

Me&I

I onsdags var jag och Tyra på MeandI-party hos Anna. De har ju så mycket fina kläder!!


Saga fick tunikan och långbyxorna på den här sidan: http://www.meandi.se/plagg.asp?nr=42
och Tyra fick den röda tunikan på den här sidan:http://www.meandi.se/plagg.asp?nr=38
I torsdags träffade jag Lena med lilla nykläckta Emir (16 dagar gammal)
Jag köpte ett par jeans på Stadium där, de har ju mega-utförsäljning, för 199kr :)
Jag kan ju inte ha några av mina byxor nu när jag gått ner så mycket i vikt, ett kärt problem men dyrt ;)
Det jag egentligen hade i uppdrag där var att hitta en täckväst till Saga. Hon hade bestämt att den skulle vara blå eller möjligtvis svart! Inte lätt! Jag hittade inte en enda väst, förutom några fula på HMs killavdelning.
Jag fick åka o hämta Saga på dagis och så åkte vi ner till Huddinge C och där blev det till slut en täckjacka med avtagbara ärmar fr HMs killavdelning. Ljusblå med en orange och en brun rand på. Riktigt retro och jättefin!
Nu har jag bara skorna kvar till båda. Saga har ett par ärvda skor som jag tror att hon kommer kunna ha, men jag vet ju inte hur bra de är... Kanske ska jag köpa kängor fr Coop iallafall, de fick ju bäst-i-test i år och 300kr är ju ingenting! Tyra är svårare, jag vet inte om jag ska köpa skor till henne, eller om hon ska få nöja sig med tossorna hon har... svårt det där...
Igår var jag på middag med augusti-mammorna, alltså mammorna som jag lärde känna under graviditeten med Saga. Det var superkul!! Så roligt har jag inte haft på länge...
På tisdag blir det Ikea med några andra mammor :)

Inga kommentarer: