söndag, augusti 27, 2006

*Pust*
Snart så kommer äntligen Richard hem, det är ingen dans på rosor att vara ensam med 2 små. Jag är såå imponerad av alla ensamstående! Då har jag ändå haft massor med hjälp av mamma under helgen, vi var ju där och åt middag i fredags och sen sov Saga över där.
Halv åtta morgonen efter ringer mamma och säger att min knäppa bror behöver hemtas nånstans utåt Ådran så jag o Tyra åker o hämtar honom och senäter vi frukost hos Mamma. På dan åkte vi till HuddingeC, Magnus Carlsson upträdde på scen o mamma köpte en skiva o fick den signerad :)

Idag har jag slagit in sagas alla paket, hon var ruskit nära att se dem idag i förådet, oinslagna, så det var bäst att få det gjort nu. Saga somnade nämligen nu på eftermiddagen, på dynorna till ute-möblerna, med tyras napp i munnen kramandes en rulle inslagspapper, vilken syn...

Inga kommentarer: